Komunalni operativni centar Općine Vogošća na raspolaganju je građanima 24 sata. Centar je formiran iz potrebe da se prijave određeni problemi, ali i dobiju informacije o komunalnim uslugama i infrastrukturi. Za nepunu godinu dana, koliko je u funkciji, 441 prijava komunalnom operativnom centru je upućena a samo u tekućoj godini 265. Vogošćani komunikaciju sa ovim centrom mogu ostvariti putem broja mobilnog telefona i vibera 061/151234, e-maila: vogoscakomunalnicentar@gmail.com ili telefonskim pozivom na broj 033/586-401. Viši referent za komunalne poslove Općine Vogošća Dženana Čengić je potvdila su građani u velikoj mjeri shvatili važnost komunikacije a često šalju video zapise i fotografije sa lokacija gdje je potrebno intervenisati. To je slučaj sa dokumentovanjem odlaganja kabastog otpada kada nije predviđena akcija odvoza istog, divljih deponija a pozivima se traže intervencije zbog problema sa električnom energijom, vodosnabdijevanjem i sl.. Svakog jutra u prostorijama komunalnog centra održava se sastanak sa predstavnicima službi, kako bi se prijave naših sugrađana, zahtjevi ili informacije proslijedile u resore kojima pripadaju. „Za ono što nije općinska nadležnost, zahtjevi za hitnom intervencijom i primjedbe se upućuju nadležnim ministarstvima ili javnim preduzećima“ – kazala je između ostalog Čengić.