Komunalni operativni centar Općine Vogošća formiran je u oktobru 2016. godine i opravdao je svrhu svog postojanja. Građani su u velikoj mjeri shvatili važnost komunikacije jer pored poziva često šalju video zapise i fotografije sa lokacija gdje je potrebno intervenisati. To je slučaj sa dokumentovanjem odlaganja kabastog otpada, problema u vodosnabdijevanju, napada pasa lutalica, čišćenja snijega i sl.
Viši referent za komunalne poslove Općine Vogošća Dženana Čengić je potvdila da su u 2017. godini zaprimljene 1.163 prijave građana putem broja mobilnog telefona i vibera 061/151234. Centar koji je na raspolaganju Vogošćanima 24 sata, građani su u vrijeme posljednjih snježnih padavina kontaktirali čak 507 puta sa zahtjevima za intervenciju.
Svakog jutra u prostorijama komunalnog centra održava se i sastanak sa predstavnicima službi, kako bi se prijave naših sugrađana, zahtjevi ili informacije proslijedile u resore kojima pripadaju. Vogošćani komunikaciju sa ovim centrom mogu ostvariti i putem, e-maila: vogoscakomunalnicentar@gmail.com.