Inkluzija je proces uključivanje osoba s različitim oblikom invaliditeta u što aktivnije i ravnopravnije učešće u društvu i obrazovanju. Šejla Nahić Šabani po struci je magistar razredne nastave. U OŠ “Porodice ef. Ramić” u Semizovcu je trenutno angažovana kao asistent u nastavi, brine se i pomaže djeci sa poteškoćama u razvoju tokom njihovog boravka u školi. Jedini je asistent, mada postoje objektivne potrebe za angažmanom većeg broja njih.
Šejla pomaže učenicima iz različitih odjeljenja i različitog uzrasta. Njene obaveze zavise od djeteta, njegovih školskih zadataka, načina na koji uči, stepena pokretljivosti i slično, zadovoljna je odnosom sa djecom, posao smatra odgovornim i stresnim, ali na kraju dana kada se vide rezultati, sve je lakše i zaborave se ti teški trenuci.
Direktor škole Šemso Pačariz ističe da je potreba za asistentima u nastavi sve izraženija, te da je njihova uloga nemjerljiva uzmu li se u obzir rezultati koje postižu djeca, očekuje da će uskoro angažovati dodatni broj asistenata.
Jedan od glavnih preduslova za uspješnu inkluziju u obrazovanju je zapošljavanje kadra za rad s djecom s poteškoćama. Prije nego što se djetetu odobri pomoć asistenta u nastavi, potrebno je postaviti tačnu dijagnozu o djetetovim poteškoćama kako bi mu se omogućilo obrazovanje u skladu s njegovim potrebama i mogućnostima.