U šalter sali Centra za pružanje usluga građanima, između ostalih poslova vrši se ovjera potpisa, rukopisa i prepisa a pored uposlenika Službe za opću upravu nalaze se i uposlenici katastra i Službe za BiZ, a ukoliko se ukaže potreba, prema zahtjevu građana i u vrijeme pandemije koronavirusa, u šalter salu dolaze uposlenici ostalih službi kako građani nebi odlazli u pozadinske kancelarije.
Podjećamo, Centar za pružanje usluga građanima, formiran je 2007. godine putem GAP projekta. Vogošćani u ovom prostoru koji je u nadležnosti Službe za opću upravu obavljaju niz zadataka. Svoje postojanje Centar je opravdao odavno jer obavljeni radni zadaci to potvrđuju. U vrijeme pandemije koronavirusa rad je organizovan kako bi građani mogli ostvarivati usluge i u skladu sa epidemiloškim mjerama. Posao je u ovih godinu dana obavljan u kontinuitetu. Samo u prošloj godini ovjereno je više od 200.000 prepisa, potpisa i rukopisa. Bez obzira na teške uslove rada koje je nametnula pandemija, sve planirane programske aktivnosti su realizovane. S obzirom da je pandemija aktuelna i u ovoj godini, u skladu sa preporučenim mjerama nadležnih, uposlenici pružaju usluge građanima i izvršavaju se poslovi i zadaci. Cilj je i dalje pružanje usluga građanima na najbolji mogući način.
Građani Vogošće u šalter sali mogu u svakom momentu saznati gdje se nalazi njihov predmet, kod kojeg je referenta i u kojoj fazi je rješavanja. Na info pultu se nalazi više od 200 tipiziranih obrazaca za podnošenje zahtjeva. Centar za pružanje usluga građanima je na raspolaganju svakog radnog dana u periodu od 8:00 do 16:00 sati, osim četvrtka kada je radno vrijeme do 18:00 sati.