Kako je javnosti već poznato, mnogo je pitanja o temi praktičnog provođenja inkluzije u osnovnom obrazovanju na području Kantona Sarajevo. Kad će ovaj problem biti riješen, ni to nije poznato.
Prema pojašnjenju predsjednice UO Udruženja učitelja KS Nihade Čolić raspisivanje konkursa za prijem novih nastavnih kadrova, u decembru prošle godine, a između ostalog i asistenata u pojedinim osnovnim školama, izazvalo je i probleme jer raspisivanje konkursa usred tekuće školske godine zbunilo je učitelje i asistente koji su već angažovani u konkretnim školama, a kod roditelja djece sa poteškoćama u razvoju izazvalo negodovanje. Ono što zabrinjava jeste i način bodovanja kandidata koji su se prijavili na radna mjesta za pozicije asistenata, pri čemu su godine provedene na birou imale prednost u odnosu na iskustvo.
Na Udruženju učitelja KS nije da pojašnjava ali jeste da priča o problemu koji je potrebno riješiti. Podsjećanja radi, pojasnila je Čolić, na listi za prijem nastavnih kadrova se nalazilo oko 60 profesora koji su zadovoljavali kriterije kao asistenti u nastavi. „Tim kolegama je trebalo dati prednost prilikom angažovanja asistenata i pravno im obazbijediti da imaju prednost prilikom zapošljavanja, a uvažavajući stručno usavršavanje koje su stekli, kao i rezultate u radu koje su postigli sa djecom sa poteškoćama u razvoju u prethodnim školskim godinama“, kazala je Čolić.
Iz Udruženja učitelja KS najavili su i održavanje okruglog stola i to će biti prilika da se o temi asistenata detaljnije govori.